Záručný &
pozáručný servis

Na naše výrobky je poskytovaná záruka 2 roky od dátumu nákupu pri dodržaní záručných podmienok a návodu na použitie odporúčaný výrobcom. V prípade, že výrobok musí byť opravený počas záručnej doby, oprava bude vykonaná našimi technikmi za predpokladu, že boli dodržané podmienky použitia výrobku, nebola s ním nevhodná manipulácia, výrobok nebol opravovaný iným predajným servisom ako našim a nebol vykonaný zásah neoprávnenou osobou.

Aké produkty sú opatrené zárukou?

  • Produkt zakúpený v našom obchode

    Garantujeme najvyššiu kvalitu našich výrobkov zakúpených v našom obchode. Naši obchodní manažéri vedú záznamy o všetkých objednávkach. Ak nie ste spokojní s kvalitou vášho nákupu, môžete sa obrátiť na náš záručný servis a pokúsime sa vyriešiť vašu nespokojnosť

  • Výrobky so záručným listom

    Po zaplatení za tovar, ktorý ste si vybrali v našom obchode, dostanete doklad o zaplatení a záručný list. Sú to dôležité dokumenty, tak si ich prosím uložte až do konca záručnej doby.

  • Doba vybavenia reklamácie

    Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré z týchto práv kupujúci uplatňuje, určí predávajúci spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

  • Poškodenie počas prepravy

    Naše výrobky dostatočne zabalené v prepravných obaloch a zasielané poštovými doručovateľmi. V prípade, že ste dostali tovar poškodený počas prepravy vrátane poškodených obalov, prosím zaznačte do protokolu prepravcu informáciu o prevzatí s výhradou a uvedením poškodenia, prípadne máte právo poškodený tovar neprevziať.

  • Výrobky, ktoré je potrebné opraviť

    Pokiaľ potrebujete výrobky opraviť po záručnej dobe, nehľadajte neoprávnené servisné strediská. Porozprávajte sa s našimi záručnými technikmi a oni vám pomôžu nájsť oprávneného technika, alebo zabezpečia opravu..

  • Výrobky, ktoré chcete vymeniť alebo vrátiť

    Obráťte sa na naše servisné stredisko telefonicky alebo e-mailom. Získate všetky potrebné inštrukcie, ako sa vysporiadať s touto otázkou. V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať do 14 dní od prevzatia doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. Vrátenie tovaru fyzickou osobou nepodnikateľom je možné realizovať formou odstúpenia od zmluvy a to do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátenie tovaru sa realizuje po prihlásení do svojho účtu cez formulár vrátenie tovaru. V prípade neregistrovaných zákazníkov nás kontakujte ohľadom vrátenia tovaru. V prípade vrátenia tovaru je potrebné zaslať všetky doklady k tovaru, ako záručný list, návod a podobne. Náklady spojené s vrátením tovaru do 14 dní nesie v plnej výške predávajúci. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy spotrebiteľa, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi tieto platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.

Kde žiadať o záručný servis?

  • Servisné centrum v predajni

    Na našich predajných miestach si môžete uplatniť záručnú opravu, vrátenie peňazí alebo výmenu výrobku. Servisný manažér skontroluje položku, ktorú chcete opraviť / vrátiť alebo vymeniť a zabezpečí čo najrýchlejšie vybavenie k vašej spokojnosti.

  • Na mieste

    V niektorých prípadoch je možné pozvať servisného technika priamo do vašej kancelárie alebo domova. Súčiastky a práca použitá na mieste vybavenia, kde je práca poskytovaná sa počas záručnej doby vybavuje bezplatne.

  • Medzinárodný záručný servis

    V prípade poškodenia výrobku mimo územia SR nás bezodkladne informujte a my vám zabezpečíme servis výrobku.

V akých prípadoch nie je záruka poskytovaná?

  • Prirodzené opotrebovanie

    Záruka sa nevzťahuje na bežné používanie a opotrebovanie výrobku, ktorý ste si u nás zakúpili.

  • Nesprávneho používania alebo poškodenia

    V prípade, že výrobok zakúpený v našom obchode má vizuálne stopy nesprávneho použitia, alebo poškodenia, považuje sa to za porušenie záručných podmienok. Na takomto výrobku ak to bude možné vieme zabezpečiť opravu alebo servis na vaše náklady.

  • Neoprávnený zásah inej osoby

    Ak je výrobok opravovaný neautorizovaným predajcom, montážnikom alebo technikom, kupujúci stratí nárok na bezplatný záručný servis.

  • Po vypršaní záručnej lehoty

    Ak na výrobku nieje predĺžená záruka tak sa po 24 mesiacoch na výrobok nevzťahujú záručné podmienky. Pri predĺženej záruke je nutné predložiť záručný list.

  • Montáž výrobku

    Požadujte firmu, alebo montážnika so skúsenosťami pri montáži u nás zakpeného produktu. Ak sa rozhdonete nainštalovať si výrobok sami, odporúčame si najskôr preštudovať pokyny a návod na použitie.

  • Nesprávne zabezpečenie výrobku počas stavebých prác

    vady vzniknuté v dôsledku nesprávneho zabezpečenia výrobku počas stavebných prác (napr. znečistenie maltou, omietkou alebo montážnou penou, čistením hrubozrnnými čistiacimi prostriedkami alebo agresívnymi chemickými prostriedkami)

  • Skladovanie

    Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie a vonkajšie vady vzniknuté v dôsledku nedodržania správnych zásad počas dopravy a skladovania výrobku

  • Vyššia moc

    Prírodná katastrofa je vyššia moc, ktorej predávajúci nemôže zabrániť. Takže, ak bol tento výrobok poškodením z prírodnou katastrofou, povodňou, požiarom a pod. obchod nie je povinný výrobok opraviť.

  • Čistenie a bežná údržba

    Reklamácia sa nevzťahuje na činnosti spojené s ošetrením, údržbou výrobku a reguláciami príslušenstva.

Výmena alebo vrátenie


V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať do 14 dní od prevzatia doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. Vrátenie tovaru fyzickou osobou nepodnikateľom je možné realizovať formou odstúpenia od zmluvy a to do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátenie tovaru sa realizuje po prihlásení do svojho účtu cez formulár vrátenie tovaru. V prípade neregistrovaných zákazníkov nás kontakujte ohľadom vrátenia tovaru. V prípade vrátenia tovaru je potrebné zaslať všetky doklady k tovaru, ako záručný list, návod a podobne. Náklady spojené s vrátením tovaru do 14 dní nesie v plnej výške predávajúci.
Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.
Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy spotrebiteľa, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy alebo v súvislosti s ňou. Predávajúci nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi tieto platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu.