Časté otázky

Ak potrebujete pomoc, tu je zoznam často kladených otázok a odpovedí. Odpovedáme tu na najčastejšie obchodné skúsenosti. Kliknutím na otázku nižšie sa zobrazí odpoveď.

      • Ako môžem zmeniť objednávku?

        • Ak potrebujete zmeniť objednávku po jej odoslaní, ihneď nás kontaktujte. Zmená je možná do 24 hodín. Následne sa objednávka zadáva do výroby, alebo ak je tovar skladom chystá sa na expedíciu.
        • Objednávku môžete zmeniť:

        • V historii objednávok pred odoslaním tovaru kliknutím na kód objednávky upravte množstvo produktu

        • V historii objednávok po odoslaní tovaru kliknutím na kód objednávky vytvorte žiadosť o vrátenie tovaru. Napíšte dôvôd vrátenia.

        • Napíšte nám, alebo sa telefonicky informujte o možnosti zmeny alebo vrátenia tovaru.

      • Ako môžem zaplatiť za moje objednávky?

        Môžete si zvoliť platbu pri doručení tovaru (Dobierka), platba prevodom alebo platba platobnou kartou formou PayPal.

      • Môžem sledovať svoju objednávku?

        Áno môžete. Po zadaní objednávky obdržíte potvrdenie objednávky e-mailom. Každá objednávka sa zadáva do výroby 24 hodín po vytvorení objednávky. Stav objednávky môžete sledovať vo vašom účte po prihlásení, alebo kliknutím na odkaz v potvrdení objednávky.

      • Môžem vrátiť celú objednávku alebo položku z objednávky?

        Tovar môžete neporušený vrátiť do 14 dní od doručenia. Ak sa rozhodnete vrátiť tovar postupujte podľa týchto možnosti:

        • Ak ste registrovaný zákazník v historii objednávok po odoslaní tovaru kliknutím na kód objednávky vytvorte žiadosť o vrátenie tovaru. Napíšte dôvôd vrátenia.

        • Ak nie ste registrovaný zákazník napíšte nám e-mail s číslom objednávky a položkami, ktoré chcete vrátiť. Následne vás budeme informovať o spôsobe vrátenia tovaru.

      • Ako dlho trvá doručenie tovaru?

        Doručenie tovaru závisí od vašej polohy. Zvyčajne dodávame tovar do troch pracovných dní od odovzdania tovaru prepravnej spoločnosti

      • Musím si registrovať účet? Aké sú výhody?

        Nieje nutné si vytvárať účet, tovar si môžete objednať aj ako neregistrovaný zákazník. Výhodou registrácie je prehľad o objednávkach, vráteniach tovaru, prehľad faktúr a podobne. Môžete si spravovať účet nastavením zasielania noviniek a prebiehajúcich akcii.

      • Viete zabezpečiť montáž produktov?

        Áno. V prípade, že potrebujete aby sme vám zabezpečili montáž produktov, prosím kontaktujte nás a my vám po dohode zabezpečíme odborného montážnika. Všetky cenové a časové podrobnosti budú s vami riešené individuálne.